Add to Technorati Favorites

13 Ağustos 2008 Çarşamba

Özel Çırağan Lisesi Mezunları Pilav Günü

30 Ağustos Cumartesi günü okulumuzda pilav günümüz var, etkinlik için facebook event hazırladım.Facebookta çoğu kişiye ulaştığını düşünüyorum burada da duyurmak istedim.Bir özel okul mezunu olarak, okulumuzun daha güzel buluşma günlerine ev sahipliği yapıyor olabilmesi gerekiyor.Bunun içinse katılımın fazla olduğu etkinlikler düzenlenmeli ki dikkate değer bir etkinlik olarak göze çarpsın.Pilav günü değil de toplu yarışmaların yapıldığı güzel bir buluşma günü düzenleyebilmenin yolu buradan geçiyor. Yüksek katılımla gerçekleştirilmiş bir etkinlik olmasını ümit ediyorum..Görüşmek üzere..

2 yorum:

TolgA Ünvermiş dedi ki...

oyle bi anlatmıssın ki bak hic bi liseli arkadasın yorum yazmıo ben yazıom. walla gelesim geldi, ben de geliim =)

Ahmet Dursun dedi ki...

onlar bizzat odak noktası oldukları için icraat yapıyorlar, çoğuyla telefonda konuştum bu yazının ardından :)..gel canım lisemizde ağırlarız seni 30unda burada olursan gidelim ;)