Add to Technorati Favorites

28 Ağustos 2008 Perşembe

Photosynth Lansmanı Gerçekleşti



Microsoft'un 2006'dan bu yana üzerinde çalıştığı Photosynth, 21 Ağustos günü kullanıcılara sunuldu.Ben de bu olayı sizle, bugün paylaşma imkanı buldum. Photosynth sunulduktan sonra yoğun ilgi dolayısıyla sitesinde bir problem yaşanmış burada okuduğum kadarıyla.

-

Photosynth'e gelirsek; kendisi web tabanlı çalışan bir yazılım olarak, kullanıcının mekanlar üzerine çektiği fotolardan mekânın 3 D 2 D modellerini sanal ortamda oluşturuyor. Bu şekilde dünya üzerinde birçok yerin 3 D paylaşımlarını inceleyebileceğiz. Yazılım, üç aylık süre zarfında çekilmiş 100.000 fotodan derlenen Türkiye'nin 41 tane tarihi mekânıyla geldi.Şimdiyse kullanıcıların paylaşımlarıyla artacaktır.

-

Fotoğraf çekmeyi seven biri olarak kolları sıvadım, ilk önce ytünün birkaç panoramasını sizlerle buluşturmaya çalışacağım :))..Photosynthin web sitesine buradan ulaşabilirsiniz..

3 yorum:

TolgA Ünvermiş dedi ki...

Ya guzelmis ahmet bu, insan ilk duyunca kafasında bir şey biraz zor şekilleinyor ama işe yarar ilginçlikte bişi bence.. Bizim okula da uyarlanınca eminim güzel olur... Bekliyoruzz.

Ahmet Dursun dedi ki...

hep beraber güzel fotolar çekip synth'ler oluşturacağız, o zaman daha güzel şekillenir..Sitesini de ziyaret et güzel olr ;)

QuBu dedi ki...

aa photosynth yuklemistim bilgisyarda bulamamıstım ismini de unutmustum iyi oldu gordugum saolasın...